هشتمین پیروزی متوالی شاگردان عطایی

هشتمین پیروزی متوالی شاگردان عطایی

پایگاه خبری فوتبالی_تیم پاس گرگان با شکست شهرداری ارومیه در هفته هشتم لیگ برتر دومین برد خود در یک هفته را جشن گرفت و هراز آمل با شکست پیکان پرافتخار به صدرنشینی و شکست‌ناپذیری خود تداوم بخشید.

به گزارش فوتبالی،هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 18 آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران و مشهد پیگیری می‌شود.

در پنجاهمین دیدار لیگ برتر سال 1401 تیم‌های شهرداری ارومیه و پاس گرگان در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم پاس گرگان که روز یکشنبه 15 آبان در مریوان و در دیدار معوقه هفته دوم لیگ برتر موفق به شکست راه‌یاب شده بود، امروز با شکست سه بر صفر نماینده ارومیه دومین برد این هفته خود را به دست آورد.

شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 22 و 25 بر 21 شهرداری ارومیه را شکست دادند و به ششمین برد خود در این فصل از رقابت‌ها دست یافتند و 16 امتیازی شدند.

تیم شهرداری ارومیه هم هفتمین شکست خود را تجربه کرد و در انتهای جدول مسابقات باقی ماند.

حمید حق‌بین و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. محمدرضا کاویان و میلاد عرب‌اسماعیلی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

این مسابقه 76 دقیقه طول کشید و اردلان عباسی بازیکن شماره 13 شهرداری ارومیه کارت زرد دریافت کرد.

سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل این هفته میزبان مهمترین مسابقه بود و تیم لبنیات هراز که با هفت برد و 20 امتیاز در رتبه نخست جدول قرار داشت، به مصاف پیکان با پنج برد و 16 امتیاز و تیم دوم جدول رفت.

نماینده آمل در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 31 بر 29، 25 بر 23 و 25 بر 18پیکان را شکست داد و به هشتمین برد متوالی خود دست یافت و با 23 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

پیکان تهران نیز که عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را یدک می‌کشد با این ناکامی، سومین شکست خود را تجربه کرد تا فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر شود.

محمدحسن خوشدل و اسماعیل صباغ ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که 90 دقیقه طول کشید.

داود نافعی و مجتبی بیداریان نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و پوریا فیاضی بازیکن تیم پیکان تهران در ست نخست این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

۱۳۹۷