عکس؛ لواندوفسکی و دریافت کفش طلا از دستان پویول

عکس؛ لواندوفسکی و دریافت کفش طلا از دستان پویول

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی امروز در شهر بارسلونا کفش طلای فصل 22-2021 را به خاطر اقای گلی فصل گذشته اروپا دریافت کرد که برای دومین بار این جایزه را کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم فصل گذشته با 35 گل در بوندسلیگا توانست جایزه کفش طلا را بگیرد و بالاتر از امباپه با 28 ، ایموبیله و کریم بنزما با 27 گل قرار گرفت. خوان لاپورتا مدیر و ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در این مراسم حضور داشتند که لواندوفسکی جایزه خود را از دستان کارلس پویول اسطوره بارسلونا دریافت کرد. 

پویول در این مراسم در مورد لواندوفسکی گفت:" مهاجم خیلی کاملی است. مهارش خیلی مشکل است. خوشبختانه مجبور نبودم که مقابلش بازی کنم. کنترل توپ بسیار خوبی دارد. بازیکن بسیار بزرگی است. مدیران و کادر فنی تلاش خوبی در شرایطی مشکل برای جذب او داشتند. او خیلی سریع با بازیکنان بزرگ تیم هماهنگ شد. امیدوارم  امسال هم این جایزه را ببرد."

لواندوفسکی پس از دریافت جایزه گفت:" در بارسلونا خیلی خوشحال و مفتخر هستم. مطمئنم که سال آینده خیلی خوب خواهد بود. برای من خیلی مهم است. بارسا باشگاه من است. خیلی تشکر می کنم. برای من، همسر و خانواده ام خیلی خاص است. به خاطر گلها از هم تیمی هایم در بایرن تشکر می کنم. در بارسا نیز شرایط خوبی دارم و می خواهم به تیم کمک کنم. فصل بزرگی خواهد بود و این فصل مثل یک چالش پیش روی من است."

4125