رزمی‌کار سرشناس مشتری سهام لیورپول شد

رزمی‌کار سرشناس مشتری سهام لیورپول شد

پایگاه خبری فوتبالی - دوشنبه ظهر خبر عجیبی پخش شد. بعد از آن که مشخص شد که لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید برخورد کرده، خبر رسید که مالکان تیم سرخپو قصد فروش سهام این باشگاه را دارند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول شروع فصل ضعیفی در لیگ انگلیس داشته و با پنج برد، چهار تساوی و چهار شکست در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است. گروه ورزشی "فنوی" تصمیم گرفت که پس از دوازده سال مالکیت باشگاه لیورپول، سهام این باشگاه انگلیسی را برای فروش بگذارد.حالا برخی  از افراد ثروتمند برای خرید سهام لیورپول دست به کار شده اند که یکی از این نفرات کانر مک گرگور رزمی کار سرشناس ایرلندی است که یکی از هواداران لیورپول است. این رزمی کار ثروت زیادی دارد و حالا تصمیم گرفته که گامی به جلو بردارد. وی در مورد خرید سهام لیورپول گفت:" خوشحال خواهم شد. در این باره به دنبال اطلاعات هستم. فعلا زود است و باید بررسی کنم. چقدر خوب است که به این مسئله نزدیک شوم. عجب باشگاهی!"

مک گرگور پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپای 2018 میان رئال مادرید و لیورپول گفت که هوادار دوآتشه سرخ هاست:" خانواده من لیورپولی هستند و خودم طرفدار لیورپول هستم." که البته فصل گذشته پیراهن منچستریونایتد را به تن کرد تا مشخص شود که چندان هم طرفدار این تیم نیست.

البته این اولین باری نیست که مک گرگور در مورد خرید یک باشگاه فوتبال صحبت می کند. او در زمان فروش سهام چلسی توسط آبراموویچ نیز در این باره صحبت کرده بود.

4125