لیست کرواسی برای جام جهانی اعلام شد؛ به رهبری یک رئالی

لیست کرواسی برای جام جهانی اعلام شد؛ به رهبری یک رئالی

پایگاه خبری فوتبالی - لیست 26 نفره تیم ملی کرواسی برای جام جهانی قطر اعلام شد که همچنان لوکا مودریچ ستاره اصلی این تیم است اما بازیکنانی نظیر کواچیچ، بروزوویچ و پریشیچ نیز می توانند صاحب فرصت های خود شوند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی کرواسی پس از نایب قهرمانی جام جهانی یکی از مدعیان جام جهانی پیش رو است. آنها چهره هایی نظیر سوباسیچ،راکیتیچ و مانژوکیچ را نسبت به جام جهانی قبلی از دست داده اند اما دالیچ همچنان می تواند روی برخی چهره های باتجربه حساب کند. کواچیچ ستاره چلسی و پریشیچ بازیکن آچارفرانسه تاتنهام دو بازیکن کلیدی تیم ملی کرواسی به شمار می روند و کالتا کار مدافع ساوتهمپتون از لیست خط خورده چرا که مارتین ارلیک از ساسولو به او ترجیح داده شده است. آنتونیو چولاک مهاجم رنجرز نیز خط خورده است اما هم تیمی اش بورنا باریشیچ در لیست حضور دارد. یورانوویچ از سلتیک نیز در این لیست حضور دارد.

کرواسی در اولین بازی خود در جام جهانی مقابل مراکش قرار می گیرد و بعد از آن به مصاف کانادا خواهد رفت که البته سومین بازی انها نیز سخت ترین بازیشان است که باید مقابل بلژیک قرار بگیرند. دالیچ در مورد لیستش گفت:"من و کادر فنی به این بازیکنان باور داریم. فشاری در کار نخواهد بود. اولین بازی برای ما مهمترین بازی است و روی بازی مقابل مراکش تمرکز داریم."

لیست تیم ملی کرواسی بدین شرح است:
دروازه بان ها : دومینیک لیواکوویچ، ایوو گربیچ، ایویکا ایووشیچ
مدافعان : یووسیپ استانیسیچ، بورنا سوسا، یوشکو گواردیول، دژان لوورن، بورنا باریشیچ، داموگوی ویدا، یوسیپ یورانوویچ، مارتین ارلیک، یوسیپ سوتالو
هافبک ها: لوکا مودریچ، ماتئو کواچیچ، مارسلو بروزوویچ، ماریو پاسالیچ، نیکولا ولاسیچ، کریستین یاکیچ، لوورو مایر، لوکا سوچیچ
مهاجمان: ایوان پریشیچ، آندری کراماریچ، مارکو لیوایا، برونو پتکوویچ، میسلاو اورشیچ و آنته بودیمیر

4125