رونالدو در 2019: اگر مسی توپ طلا را می‎برد، فوتبال را کنار می‌گذاشتم

رونالدو در 2019: اگر مسی توپ طلا را می‎برد، فوتبال را کنار می‌گذاشتم

پایگاه خبری فوتبالی - تیری مارچاند یکی از مشهورترین خبرنگاران فرانسه است که بیوگرافی جدید کریتسیانو رونالدو را نوشته است.

به گزارش فوتبالی، تیری و رونالدو در اواخر سال 2019 با هم ملاقات کردند که خبرنگار فرانسوی بخش هایی از این مصاحبه را در کتاب بیوگرافی خود نوشته است.  کریستیانو پس از ترک رئال مادرید به یوونتوس رفته بود که در مورد توپ طلای ان سال صحبت های جالبی داشت. رونالدو گفته است:" آسان است که وقتی موفقیت کسب می کنی، در حباب خودت بمانی. من ریسک کردم که به تورین آمدم. باشگاه، لیگ و فرهنگ فوتبالی جدید و متفاوتی را آغاز کردم. ریسک کردم و همین مسئله باعث شد تا توپ طلای 2018 را از دست بدهم. اگر امسال مسی توپ طلا را می برد، از فوتبال بازنشسته می شدم." که البته مودریچ آن سال به توپ طلا رسید.

رونالدو در مورد شایعات پیوستنش به پی اس جی هم صحبت کرده بود. ستاره پرتغالی پس از کسب پنجمین چمپیونزلیگ دوران فوتبالش از رئال مادرید جدا شد. وی در مورد پیشنهاد پاریسی ها گفته بود:" می دانم که درهای پی اس جی به رویم باز است. می توانم در پارک دو پرنس مقابل 50 هزار پرتغالی مهاجر در پاریس بازی کنم که فوق العاده خواهد بود."

البته تقدیر طوری پیش رفت که کریستیانو هرگز فرصت حضور در پی اس جی را به دست نیاورد.

4125