احتمال سه جلسه محرومیت برای لواندوفسکی

احتمال سه جلسه محرومیت برای لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی -  خیل مانزانو داور بازی بارسلونا و اوساسونا در گزارش داوری خود  به حرکات لواندوفسکی پس از اخراج اشاره کرده است که شاید به خاطر همین گزارش، مهاجم لهستانی با سه جلسه محرومیت مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، داور بازی بارسلونا و اوساسونا در گزارش خود نوشته است:" در زمانی که لواندوفسکی اخراج شد و به سوی خروج از زمین حرکت می کرد، دو بار حرکاتی را در نشانه مخالفت با تصمیم داور داشت و دستش را به سوی بینی اش برد و بعد از ان به داور اشاره کرد.  او در زمان خروج از زمین این حرکت را به سوی  کمک داور و مقابل داور چهارم تکرار کرد."

خیل مانزانو در 33 باری که قضاوت بازیهای بارسلونا را به عهده داشته، 9 بازیکن این تیم را اخراج کرده است و تجربه اخراج مسی، نیمار و سوارز را دارد و حالا لواندوفسکی هم به این دسته اضافه شده است.

حالا پرونده انضباطی لواندوفسکی باید توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا بررسی شود که احتمال محرومیت سه جلسه ای برای مهاجم لهستانی وجود دارد که این محرومیت احتمالی بعد از مسابقات جام جهانی اعمال خواهد شد. جرارد پیکه هم البته شب گذشته اعتراض های تندی به داور داشت که با توجه به بازنشستگی اش از فوتبال، محرومیتش قابل اعمال نخواهد بود و احتمالا فقط جریمه نقدی برایش در نظر گرفته می شود.

4125