ستاره منچستریونایتد درباره رویایی با بارسلونا: بازی بزرگ برای هواداران

ستاره منچستریونایتد درباره رویایی با بارسلونا: بازی بزرگ برای هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا ستاره منچستریونایتد معتقد است که دیدار با بارسلونا در لیگ اروپا برای هواداران دو تیم بسیار خاص خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، روز دوشنبه قرعه کشی پلی آف مرحله حذفی لیگ اروپا برگزار شد و در آن تیم‌های منچستریونایتد و بارسلونا به یک دیگر خوردند. این دیدار یادآور فینال‌های 2009 و 2011 لیگ قهرمانان اروپاست که در هر دو بازی کاتالان‌ها موفق به شکست دادن شیاطین سرخ و بالا بردن جام قهرمانی شدند. 

به نقل از سایت گل، داوید دخیا کاپیتان سوم شیاطین سرخ درباره این قرعه به وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت: "می‌دانیم که بارسلونا تیم بسیار خوبی است و فکر می‌کنم در حال حاضر نیز بسیار خوب بازی می‌کنند. اگر شما می‎‌خواهید قهرمان لیگ اروپا شوید، باید در برابر بهترین تیم‌ها بازی کنید و بارسلونا یکی از همین بهترین تیم‌هاست. یک بازی بزرگ و مهیج برای هواداران خواهد بود و سعی می‌کنیم در هر دو دیدار برنده از زمین بیرون بیاییم."

منچستریونایتد و بارسلونا امیدوارند تا زیر نظر سرمربیان جدید خود یعنی اریک تن هاگ و ژاوی هرناندز، دوباره به روزهای اوج خود در فوتبال اروپا بازگردند. البته هر دو تیم در این فصل روزهای پرفراز و نشیب زیادی را تجربه کرده‌اند و باید دید این دیدار در ماه فوریه چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

4416