نارضایتی ستاره‌ گران‌قیمت از پست فعلی‌اش در بارسلونا

نارضایتی ستاره‌ گران‌قیمت از پست فعلی‌اش در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، از پست فعلی خود در ترکیب این تیم رضایت چندانی ندارد.

به گزارش فوتبالی، بعد از درخشش در فصل گذشته و در لیگ برتر در ترکیب لیدز یونایتد بود که رافینیا مورد توجه تیم های بزرگی قرار گرفت و حتی این ستاره 25 ساله و برزیلی فاصله ای تا انتقال به چلسی نداشت. اما تلاش دیرهنگام بارسلونا و البته تمایل قلبی خود این بازیکن باعث شده در نهایت شرایط انتقال او به نوکمپ فراهم شود. اما رافینیا در فصل جاری شروع چندان خوبی در ترکیب بارسلونا نداشته و بارها مورد انتقادات رسانه ها قرار گرفته است.

به نظر می رسد خود این بازیکن ترجیح می دهد در پست وینگر راست بازی کند و ژاوی در بسیاری از مواقع او را در جناح مخالف قرار می دهد. حالا رافینیا در مصاحبه ای با شبکه رادیویی‌ کادناسر فاش کرد در این رابطه با ژاوی صحبت و به او اعلام کرده در منطقه راست می تواند نمایش بهتری برای بارسلونا در ادامه فصل داشته باشد.

رافینیا گفت: "بله، من در این مدت با ژاوی صحبت کردم و به او گفتم که دوست دارم در پستی بازی کنم که بتوانم بیشتر در ادامه به تیم کمک کنم. من علاقه دارم در ترکیب بارسلونا در پست وینگر راست به میدان بروم و تصور می کنم در سمت چپ نمی توانم کمک زیادی به بارسا در طول فصل بکنم. من مشکلی برای رقابت کردن با عثمان دمبله برای بازی در جناح راست و قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسلونا نداشته و اتفاقا عاشق این کار هستم."

4416