ناراحتی زیاد ستاره لیورپول پس از خط خوردن از لیست برزیل

ناراحتی زیاد ستاره لیورپول پس از خط خوردن از لیست برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول برای اولین بار از زمان خط خوردنش از لیست سلسائو برای جام جهانی 2022 با رسانه‌ها صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، لیست تیته برای جام جهانی 2022 چند روز پیش اعلام شد و در این لیست نامی از روبرتو فیرمینو ستاره لیورپول که در چهار سال گذشته عضو همیشگی برزیل بوده، دیده نمی‌شود. فیرمینو با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: "برای تمام پیام‌های محبت آمیزتان، ممنونم. جام جهانی رویای هر بازیکنی است و برای من نیز چنین بود. روز گذشته اوضاع بر اساس چیزی که فکر می‌کردم و یا آرزویش را داشتم، پیش نرفت، اما می‌توانم به عقب بازگردم و از پروردگار بابت چیزهایی که تجربه کردم، تشکر کنم. من آرزوی بازی در تیم ملی برزیل را داشتم و با کمک خدا توانستم به این آرزوی بزرگم برسم." 

در چند فصل گذشته نقش روبرتو فیرمینو در تیم یورگن کلوپ نیز کمرنگ شده. او به غیر از چند هفته اخیر، دیگر درخشش سابقش را نداشت و احتمالاً این دلیل خط خوردنش از لیست تیته است. فیلیپه کوتینیو هم تیمی سابق فیرمینو نیز دیگر غایب بزرگ برزیل برای جام جهانی 2022 است و تیته ترجیح داد تا برای جام جهانی از ریچارلیسون، گابریل مارتینلی و رودریگو استفاده کند.

4416