مصدومان تیم ملی آرژانتین؛ مسی و هفت نفر دیگر!

مصدومان تیم ملی آرژانتین؛ مسی و هفت نفر دیگر!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی ارژانتین این روزها برای اعلام لیست جام جهانی با نگرانی های زیادی مواجه است چرا که در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز جام جهانی بسیاری از بازیکنان آلبی سیلسته با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و کادر پزشکی باید در مورد حضور یا عدم حضورشان در لیست تصمیم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی بدون تردید مهمترین مصدومیت تیم ملی آرژانتین است که بازی پاریسی ها و لوریان را از دست داد. در حال حاضر گالتیه امیدوار است که لئو پنجشنبه به تمرینات برگردد و در آخرین بازی پی اس جی پیش از جام جهانی در مقابل اوسر حضور پیدا کند. بعد از مسی باید به پائولو دیبالا اشاره کرد که در بازی رم و لچه دچار مصدومیت شده است. پائولو سخت تلاش می کند تا هر چه زودتر از مصدومیت ریکاوری کند و این روزها با تمام وجود در سالن بدنسازی جالوروسی ها کار می کند.

جیووانی لوسلسو هافبک ویارئال یکی از بازیکنان محبوب اسکالونی است اما به علت مصدومیت شانس چندانی برای رسیدن به جام جهانی ندارد هر چند که آلبی سیلسته باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد. لئاندرو پاردس هافبک یوونتوس نیز در سه هفته اخیر به علت مصدومیت از میادین دور بوده اما اخیرا به تمرینات گروهی برگشته است. نیکو گونزالس از فیورنتینا دیگر مصدوم آرژانتین است که بازی تیمش و سالرنیتانا را از دست داده است. کریستین رومرو نیز  هر چند که تا بعد از جام جهانی برای تاتنهام بازی نمی کند اما شانس بالایی برای حصور در لیست  آلبی سیلسته خواهد داشت. خوان فویث دفاع کناری ویارئال نیز  در حال ریکاوری از مصدومیتش است و شرایط این بازیکن اصلا مشخص نیست. فرانکو آرمانی دروازه بان ریورپلاته دیگر بازیکن مصدوم تیم ملی آرژانتین است که به نظر می رسد که مشکلی برای حضور در قطر نداشته باشد.

4125