اخراج پیکه در آخرین بازی دوران فوتبالش

اخراج پیکه در آخرین بازی دوران فوتبالش

پایگاه خبری فوتبالی - پیکه مدافع بارسلونا در حالی اخرین بازی دوران حرفه ای خود را داشت که بدون این که وارد زمین شود، اخراج شد. 

به گزارش فوتبالی، پیکه که تصمیم به ترک فوتبال گرفته بود، در بازی بارسلونا و اوساسونا روی نیمکت نشسته بود اما بین دو نیمه به تیم داوری اعتراض کرد تا با کارت قرمز از جانب خیل مانزانو مواجه شود و حالا باید یک جلسه محروم شود اما این محرومیت هرگز اعمال نخواهد شد چرا که پیکه قرار نیست که از این به بعد در دنیای فوتبال حضور داشته باشد.

پیکه پس از نیمکت نشینی در ماه های اخیر تصمیم گرفت که به شکل غیرمنتظره ای از دنیای فوتبال بازنشسته شود و قید بقیه حقوقش را بزند. در حقیقت در ماه های اخیر مدیران بارسلونا فشار سنگینی به پیکه وارد کرده بودند چرا که نمی خواستند دستمزد نجومی وی را بپردازند اما در نهایت این بازیکن جدا شد. به نظر می رسد که بوسکتس و جوردی آلبا دو بازیکن باتجربه دیگر بارسا نیز در پایان فصل جدا شوند تا پوست اندوزی کاتالان ها با سرعت بیشتری پیگیری شود.

پیکه قطعا یکی از مهمترین مدافعان تاریخ بارسلونا بوده است که سالهای درخشانی در تیم کاتالان داشته است اما در سالهای اخیر دچار افت شده بود و خیلی ها او را یکی از مقصران حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا می دانستند.

4125