توقف غیرمنتظره میلان در شبی که 3 امتیاز کم‌ترین حقش بود

توقف غیرمنتظره میلان در شبی که 3 امتیاز کم‌ترین حقش بود

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خارج از خانه مقابل کرمونزه با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته چهاردهم سری آ ایتالیا، تیم‌های کرمونزه و میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم جیووانی تسینی مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی، میلان با 29 امتیاز در رده دوم و کرمونزه با 6 امتیاز در جایگاه هجدهم قرار داشت. البته پیش از شروع این بازی، ناپولی موفق به کسب پیروزی شده بود و میلان باید برای حفظ کردن فاصله‌اش با شاگردان لوچیانو اسپالتی، در این دیدار 3 امتیاز را کسب می‌کردند. 

در نیمه اول، میلان کاملاً تیم برتر زمین بود و جند بار تا آستانه فروپاشی دروازه میزبان را نیز پیش رفت، اما بی دقتی مهاجمان و همچنین درخشش گلر کرمونزه باعث شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد. 

در اوایل نیمه دوم توسط دیووک اوریگی به گل رسید، اما این گل توسط داور رد شد تا در نهایت بازی تساوی بدون گل دو تیم به پایان برسد. با این نتیجه، میلان 30 امتیازی شد و با اختلاف 8 امتیاز نسبت به ناپولی در صدر جدول، در جایگاه دوم قرار گرفت. جایگاهی که ممکن است در صورت پیروزی لاتزیو از دست برود.

گفتنی است که میلان در آخرین دیدار خود در سال جاری میلادی، روز یکشنبه به مصاف فیورنتینا خواهد رفت. پس از آن به علت وقفه جام جهانی، سری آ تعطیل خواهد شد و نخستین بازی میلان پس از جام جهانی برابر سالرنیتانا در تاریخ 4 ژانویه 2023 خواهد بود. 

4416