حمله هواداران بارسلونا به کافه اوساسونا؛ سه مجروح!

حمله هواداران بارسلونا به کافه اوساسونا؛ سه مجروح!

پایگاه خبری فوتبالی - ساعاتی پیش از بازی بارسلونا و اوساسونا، جنگ هواداران دو تیم در خیابان های پامپلونا آغاز شد چرا که گروهی از هواداران افراطی بارسا به یک کافه در منطقه ایتوراما حمله کردند. 

به گزارش فوتبالی، هواداران بارسلونا به محل گردهمایی هواداران اوساسونا حمله کردند و سه نفر را مجروح کردند. شاهدان محلی می گویند که در ابتدا سه خودرو در مقابل این کافه توقف کردند که افراد مسلح به چوب و چماق از این خودروها پیاده شدند و به حاضران حمله ور شدند. آنها به مغازه ها و کافه ها حمله کردند و آتش روشن کردند.

این اتفاق ناگوار باعث شد تا باشگاه اوساسونا بیانیه ای منتشر کند و اعلام کند که حملات وحشیانه از جانب هواداران افرادی بارسلونا در پامپلونا را به شدت محکوم می کند. این باشگاه اعلام کرد که آماده کمک به هواداران آسیب دیده است. باشگاه اوساسونا در بیانیه خود اعلام کرد که با هر گونه خشونت و نژادپرستی مخالف است و ابراز امیدواری کرد که برگزاری بازی بدون مشکل باشد. النا فورت نایب رئیس باشگاه بارسلونا نیز در پیامی تند علیه هواداران افراطی این تیم نوشت:" نه، این مجرم ها طرفدار بارسلونا محسوب نمی شوند. این که یک نماد و یک آرم را داشته باشند به این معنی نیست که بارسایی هستند. آنها نماینده ما نیستند."

4125