حیدرپور: تنها توقع ما حمایت بود/ خیلی جالب است که ما متهم شده‌ایم

حیدرپور: تنها توقع ما حمایت بود/ خیلی جالب است که ما متهم شده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی-مدیرعامل شهرخودرو گفت: تنها توقعی که داشتیم حمایت بود که انجام ندادند.

به گزارش فوتبالی،اسماعیل حیدرپور در خصوص مشکلات تیم شهرخودرو گفت: ما در لیگ برتر یک سال تمام را جنگیدیم و تمام حرفمان این بود که وقتی یک بخش خصوصی در یک استانی حضور دارد، تنها توقع و انتظارش حمایت است ولی شما دیدید که ما در یک سالی که گذشت چه شرایطی داشتیم. حتی تیم‌های رقیب ما در مشهد تیم‌داری کردند و ورزشگاه به آنها دادند ولی این اتفاق برای ما رخ نداد.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو ادامه داد: ما همین امسال هم که تیم را واگذار کردیم، آقایان می‌گویند که از کجا این تیم «امیدوحدت» امد. خود آن آقایان با امید وحدت عکس گرفتند و حمایت کردند و وقتی دیدند که خبری نیست و مشکلاتی وجود دارد، از آن عقب کشیدند. ما بارها و بارها نامه نگاری کردیم با مسئولان ارشد استان، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال که بیایید یا از ما حمایت کنید یا تیم را بخرید یا بگذارید ما به استان دیگری برویم. حتی در جلسه‌ای که آقای قنبرزاده برای مسابقات لیگ برگزار کردند که تعیین تکلیف بکنند، دبیرهیئت آمد و رفت و صورت جلسه را امضا نکرد. جالب اینکه پس از 2 هفته ما متهم شدیم. در آنجا نیز حمیداوی اعلام کرد که اگر می‌خواهید ما ادامه بدهیم و تیم‌داری کنیم، تیم باید به استان تهران بیاید.

حیدرپور در خصوص اینکه چرا این تیم به چوپانی داده شده، اظهار داشت: ما نامه نگاری کردیم، از مسئولین استان، متوملین و کارخانه‌دارهای استان خواستیم. این شخص را همان افرادی به ما معرفی کردند که می‌گفتند تیم را بدهید و شما نمی‌توانید این تیم را مدیریت کنید. در ابتدا هم ایشان نبودند، آقای سالاری بودند که از یک مبنا انتخاب شده بود. ایشان را هم آنها به عنوان نماینده اعلام کردند ولی من فکر می‌کنم که استان به این افراد قول‌هایی داده بود که وقتی بیایند از این تیم حمایت می‌کنند ولی وقتی آنها به فرمان آنها نبودند، من فکر می‌کنم در آنجا نیز این افراد کنار کشیدند تا دست این افراد در پوست گردو بماند.

1397