پیش‌بینی عجیب مهاجم سابق بارسلونا از فینالیست‌های جام جهانی

پیش‌بینی عجیب مهاجم سابق بارسلونا از فینالیست‌های جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - ساموئل اتوئو رئیس فدراسیون فوتبال کامرون مصاحبه ای با شبکه رسمی جام جهانی داشت که پیش بینی عجیبی در مورد فینالیست های جام جهانی 2022 داشت.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر پنج تیم از قاره آفریقا توانسته اند که حضور خود در مسابقات قطر را نهایی کنند. از کامرون که کشور اتوئو است تا غنا، مراکش، تونس و سنگال. به نظر می رسد که اتوئو امید زیادی دارد تا مسابقات قطر فرصت خوبی برای درخشش آفریقایی ها باشد چرا که می گوید:"تصور می کنم که هر پنج تیم آفریقایی از مرحله گروهی صعود کنند."

اتوئو که برای اولین بار از زمان انتخاب به عنوان رییس فدراسیون فوتبال کامرون مصاحبه می کرد، مدعی شد که کامرون، مراکش و سنگال می توانند به عنوان صدرنشین از گروهشان صعود کنند. کامرون در گروه G با سوییس، صربستان و برزیل همگروه است و حتی صدرنشینی انها نیز ماموریت بسیار سختی است چه برسد به این که صدرنشین شوند. از سویی سنگال با حضور سادیو مانه با هلند، قطر و اکوادور همگروه است که گروه آنها کمی ساده تر است. مراکش نیز در گروهی با حضور کرواسی، بلژیک و کانادا حضور دارد و کار آسانی در پیش دارند.

رویای عجیب اتوئو این است که فینال جام جهانی قطر با حضور دو تیم آفریقایی برگزار شود که کامرون و مراکش گزینه های محبوبش هستند. وی اظهار داشت:" مراکش می تواند با غلبه بر اسپانیا در یک هشتم نهایی، پرتغال در یک چهارم نهایی و فرانسه در نیمه نهایی به فینال برسد. کامرون نیز می تواند با غلبه بر بلژیک و سنگال به فینال راه پیدا کند."

4125