رونالدو و رفتن از منچستریونایتد تا پیش از بازی با بارسلونا؟

رونالدو و رفتن از منچستریونایتد تا پیش از بازی با بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در مرحله پلی آف دور حذفی رقابت های لیگ اروپا با بارسلونا روبرو شده است و بدین ترتیب بازی های سختی مقابل بارسا برای صعود به دور حذفی لیگ اروپا دارد اما کار منچستر یونایتد ممکن است سخت تر هم بشود.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته کریستیانو رونالدو به دنبال جدایی از منچستر یونایتد بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد چرا که تیمی پیدا نشد که رونالدو بتواند با آن به توافق برسد. اکنون ممکن است که جدایی کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در ماه ژانویه اتفاق بیفتد.

به گفته اسکای اسپورت و برخی از منابع دیگر، کریستیانو رونالدو احتمال دارد در ژانویه باشگاه منچستر یونایتد را ترک کند و این قضیه وابسته به این است که ستاره پرتغالی بتواند تیم جدیدی برای خود پیدا کند.
از سوی دیگر گفته می شود که سران منچستر یونایتد جست‌وجوها را برای پیدا کردن جایگزین رونالدو آغاز کرده اند و برخی از مهاجم های تیم های دیگر را زیر نظر گرفته اند.

اگر کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه باشگاه منچستر یونایتد را ترک کند با بارسلونا روبرو نخواهد شد چرا که بازی بارسلونا و منچستر یونایتد در ماه فوریه برگزار می شود.

در هر صورت باید دید که در این باره چه اتفاقی رخ می دهد.

1471