پاسخ گواردیولا به یک سوال: منچسترسیتی خرید زمستانی دارد؟

پاسخ گواردیولا به یک سوال: منچسترسیتی خرید زمستانی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی یک شانزدهم نهایی جام اتحادیه میان چلسی با هدایت گراهام پاتر و منچسترسیتی، بازی ماقبل آخر تیم گواردیولا پیش از جام جهانی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی چلسی و منچسترسیتی حضور پیدا کرد و  در این باره که ایا تیمش در نقل و انتقالات زمستانی خریدی خواهد داشت، گفت:" هیچ خریدی در ژانویه نخواهیم داشت. ترکیب ما تکمیل شده است."

وی در مورد شرایط بدنی ارلینگ هالند نیز صحبت کرد:" هنوز عالی نیست. فردا ببینیم چه می شود. مهم این است که مصدومیتش جدی نیست. در حال حاضر شرایطش عالی نیست اما یک هفته تا ده روز دیگر به شرایط ایده آل میرسد. اگر شرایط خوبی داشته باشد، در تیم ملی نروژ بازی خواهد کرد. حضور در تیم ملی برای بازیکنان مهم است."

این مربی در مورد شرایط مصدومیت کایل واکر گفت:" مقابل چلسی بازی نمی کند. جام جهانی؟ از ساوتگیت بپرسید. با پزشکان تیم ملی انگلیس در تماس است. در این مورد نمی توانم جواب بدهم اما قطعا کالوین فیلیپس به بازیهای ملی می رسد."

گواردیولا در مورد قرعه کشی یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ و تقابل سیتی و لایپزیش هم صحبت کرد:" از فصل گذشته تجربه رویارویی با آنها را داریم. ببینیم که تا فوریه چه اتفاقاتی رخ می دهد. احترام زیادی برای انها قائل هستیم. تیمی جوان با فلسفه مشخص هستند که یک مربی باتجربه را دارند. بعد از جام جهانی ببینیم چه حسی خواهیم داشت."

4125