گزینه جدید بارسلونا برای جانشینی پیکه

گزینه جدید بارسلونا برای جانشینی پیکه

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا به تازگی به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است و بدین ترتیب دیگر شاهد حضور این بازیکن در مستطیل سبز نخواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، بازی بارسلونا مقابل آلمریا آخرین بازی دوران حرفه ای جرارد پیکه بود و این مدافع با تجربه بارسا در ورزشگاه نیوکمپ از تیم بارسلونا و هواداران آبی و اناری ها خداحافظی کرد.

گزینه هایی برای جانشینی جرارد پیکه در بارسلونا مطرح شده است و بدین ترتیب به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا می خواهد مدافع جدیدی را به تیم خود اضافه کند تا دست ژاوی هرناندز برای پست مدافع خالی نشود.

در ابتدا نام اینیگو مارتینز، مدافع اسپانیایی اتلتیک بیلبائو که سابقه بازی در رئال سوسیداد را هم در کارنامه خود دارد به عنوان جانشین پیکه در بارسلونا مطرح شده بود.

اکنون به تازگی میگل سانز، خبرنگار اسپانیایی از یک گزینه جدید نام برده است. به گفته او، خوان لاپورتا مدافع منچستر سیتی یعنی آیمریک لاپورت را به عنوان یک گزینه دیگر زیر نظر گرفته است و در صورت عدم جذب اینیگو مارتینز به سراغ جذب این مدافع اسپانیایی خواهد رفت. لاپورت در لالیگا در تیم اتلتیک بیلبائو توپ زده است و اکنون باید دید که دوباره به لالیگا بر می گردد یا خیر.

1471