همسر سابق پیکه صندلی‌اش در جایگاه ویژه نیوکمپ را پس داد

همسر سابق پیکه صندلی‌اش در جایگاه ویژه نیوکمپ را پس داد

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع سابق بارسلونا و شکیرا خواننده کلمبیایی در تابستان گذشته از هم جدا شدند و در حال حاضر وکلایشان در حال بحث با همدیگر هستند تا در مورد تقسیم اموالشان به نتیجه برسند. حضانت فرزندانشان میلان و ساشا یکی از بحث های داغ میان آنهاست و فعلا وکلایشان در حال گفتگو هستند.

به گزارش فوتبالی، یکی از جلسات میان طرفین دوشنبه گذشته در خانه شکیرا در بارسلونا با حضور این زوج و وکلایشان برگزار شد. پیکه در روزهای اخیر با اعلام بازنشستگی خود از فوتبال به شدت خبرساز شده است. مدافع بارسلونا پس از جدایی از شکیرا با "کلارا چیا" وارد رابطه عاشقانه شده است که نامزد جدیدش هم در مراسم وداعش با نیوکمپ حضور پیدا کرد.

از سویی لورا فه خبرنگار اسپانیایی گزارش داده است که شکیرا در نظر دارد که برای فراموش کردن پیکه کل روابطی که با شهر و باشگاه بارسونا داشته را قطع کند و به همین خاطر صندلی اختصاصی خودش در نیوکمپ را به باشگاه بارسلونا پس داده است و بدین ترتیب دیگر قرار نیست که به استادیوم باشگاه کاتالان برود. این صندلی در جایگاه ویژه ورزشگاه تیم بارسلونا قرار داشت.  این در حالیست که گفته می شود که این احتمال وجود دارد که بارسلونا به خاطر همکاری با اسپاتیفای در ماه های آینده از آرم شکیرا روی پیراهن خود استفاده کند. بارسا در ال کلاسیکو از آرم "دریک" دیگر خواننده سرشناس روی پیراهن خود استفاده کرده بود.

4125