پیکه به طور دقیق چند دقیقه برای بارسلونا بازی کرده است؟

پیکه به طور دقیق چند دقیقه برای بارسلونا بازی کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه به تازگی به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و بدین ترتیب کفش های خود را در سن ۳۵ سالگی آویخت.

به گزارش فوتبالی، پیکه از سال ۲۰۰۸ در بارسلونا حضور داشته است و سابقه بسیار زیادی در جمع آبی و اناری پوشان داشته است. این سابقه پیکه موجب شده تا از او به عنوان یک اسطوره در بارسلونا یاد شود و هواداران بارسلونا به این مدافع اسپانیایی احترام ویژه ای بگذارند.

همانطور که گفته شد جرارد پیکه از سال ۲۰۰۸ در بارسلونا حضور داشته است و در این سال ها او برای آبی و اناری پوشان ۳۹۷ بازی انجام داده است که این تعداد بازی یک عدد قابل توجه است و بازی بارسلونا مقابل آلمریا آخرین بازی دوران حرفه ای جرارد پیکه در بارسلونا بود. پس از آن بازی در ورزشگاه نیوکمپ جرارد پیکه از بارسلونا و هواداران این تیم خداحافظی کرد.

اگر بخواهیم دقیق تر شویم و تعداد دقایقی که جرارد پیکه در بارسلونا بازی کرده است را در نظر بگیریم به عدد شگفت انگیز ۵۲۷۸۸ می رسیم.  در واقع جرارد پیکه به مدت ۵۲۷۸۸ دقیقه از سال ۲۰۰۸ به بعد در ترکیب ثابت تیم بارسلونا حضور داشته است و این قضیه به خوبی نشان می دهد که پیکه یک مهره اثر گذار در بارسا بوده است.

1470