چرا پنالتی رایووایکانو تکرار شد؟ (عکس)

چرا پنالتی رایووایکانو تکرار شد؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته سیزدهم از رقابت های لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه وایکاس مقابل رایو وایکانو قرار گرفت و در این بازی با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا بدین ترتیب صدر جدول رقابت های لالیگا را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، گل سوم رایو وایکانو در این بازی که گل پیروزی بخش آن ها بود از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این پنالتی به خاطر خطای هند دنی کارواخال در محوطه جریمه گرفته شد.

در ابتدا ضربه پنالتی را تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید سیو کرد اما داور مسابقه دستور به تکرار ضربه پنالتی را داد و ضربه دوم به گل تبدیل شد و بدین ترتیب رایو وایکانو به گل برتری خود دست پیدا کرد.

دو علت برای تکرار این ضربه پنالتی وجود داشت که علت اول مربوط به این بود که پای تیبو کورتوا هنگام زده شدن ضربه پنالتی روی خط دروازه نبوده است و علت دوم که به نظر می رسد علت اصلی تکرار ضربه پنالتی بوده این بوده است که دنی کارواخال پیش از زده شدن ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شده بود.

در واقع اشتباهات بازیکنان رئال مادرید موجب تکرار این ضربه پنالتی شده است و بدین ترتیب رئال مادرید به دست خودش گل برتری را به حریف تقدیم کرد.

1470