بازیکنی که از نظر رونالدو باید در لیست برزیل قرار می‌گرفت

بازیکنی که از نظر رونالدو باید در لیست برزیل قرار می‌گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو ساعاتی پس از اعلام لیست 26 نفره لیست تیم ملی برزیل برای جام جهانی قطر، به غیبت یک بازیکن انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو اعتقاد دارد که اندریک پدیده 16 ساله که در هفته های اخیر به تیم بزرگسالان پالمیراس رسیده شایسته حضور در لیست اعلام شده توسط تیته بوده است. این بازیکن با وجود این که فقط چندین هفته در لیگ برزیل حضور داشته، توانسته سه گل به ثمر برساند.

رونالدو نازاریو که در حال حاضر مالک باشگاه های وایادولید و کروزیرو است، اعلام کرد:"اگر می خواستم یک نفر را انتخاب کنم که بخشی از لیست باشد و گزینه های زیادی را برای خودنمایی داشته است، اندریک را انتخاب می کردم. این تجربه بی نظیری برای اوست و در آینده تیم ملی برزیل هم نقش مهمی خواهد داشت."

خط خوردن بازیکنانی نظیر گابی‌گل و فیرمینو از بحث برانگیزترین سوژه های لیست برزیل به شمار می رود. رونالدو در این باره نیز گفت:" برخی از غیبت گابی گل در تیم ملی انتقاد می کنند اما اگر قرار بود که مهاجم دیگری به لیست اضافه شود، اندریک را انتخاب می کردم. او آینده بزرگی دارد و در بالاترین سطح حرفه ای حضور دارد. حضورش در لیست تیم ملی تجربه فوق العاده ای خواهد بود."

رونالدو در حالی به جام جهانی 1994 رفته بود که فقط هفده سال داشت و توانست با تیم ملی کشورش به قهرمانی برسد. رونالدو در آن مسابقات یک دقیقه هم بازی نکرد اما حضور در آن بازیها باعث شد تا تجربه اندوزی کند و هشت سال بعدش به ستاره تیم ملی برزیل در مسابقات کره و ژاپن تبدیل شود. 

اندریک به خاطر عملکردش در پالمیراس مورد توجه رئال مادرید، بارسلونا و پی اس جی قرار گرفته است.

4125