رئال مادرید و پاس گلی که قبل از جام جهانی به بارسلونا داد

رئال مادرید و پاس گلی که قبل از جام جهانی به بارسلونا داد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته سیزدهم از رقابت های لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه وایکاس به مصاف رایو وایکانو رفت و در این بازی با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا نتواند از این بازی هیچ امتیازی به دست بیاورد و بدین ترتیب صدر جدول رقابت های لالیگا را به بارسلونا واگذار کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید تا چند هفته پیش که بارسلونا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست داده بود در اوج بود و توانسته بود صدر جدول رقابت های لالیگا را از بارسلونا پس بگیرد اما اکنون دوباره شاگردان کارلو آنچلوتی جایگاه نخست رقابت های لالیگا را به بارسلونا واگذار کرده اند.

کمتر از دو هفته تا آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر باقی مانده است و بدین ترتیب دنیای فوتبال در آن حال و هوا قرار گرفته است.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا پس از شکست رئال مادرید مقابل رایو وایکانو، به طور کامل به خودش وابسته است تا بتواند تا قبل از رفتن به تعطیلات جام جهانی در صدر جدول رقابت های لالیگا باقی بماند.

در واقع رئال مادرید با شکست مقابل رایو وایکانو به بارسلونا پاس گل داد و اکنون شاگردان ژاوی هرناندز در صدر جدول رقابت های لالیگا قرار گرفته اند.

1471