نیمار مقابل بایرن مونیخ چند گل و پاس‌گل دارد؟

نیمار مقابل بایرن مونیخ چند گل و پاس‌گل دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در این مرحله از بازی ها یکی از حساس ترین جدال ها میان پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این دو تیم در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹/۲۰ به مصاف هم رفته بودند که در آن بازی بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و بدین ترتیب جام قهرمانی را بالای سر ببرد. پس از شکست پاری سن ژرمن در آن بازی نیمار جونیور به شدت ناراحت شد و اشک ریخت.

نیمار زمانی که در بارسلونا حضور داشت هم مقابل بایرن مونیخ بازی کرده است که البته او در آن بازی ها که در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۴/۱۵ برگزار می شد عملکرد بسیار خوبی داشت و گلزنی هم کرد. نیمار در آن فصل با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

به طور کلی نیمار هفت بار با بایرن مونیخ روبرو شده است که در این هفت بار چهار گل زده و سه پاس گل داده است و امیدوار است که بتواند در این بازی مقابل بایرن مونیخ هم بدرخشد چرا که پاری سن ژرمن برای صعود از این مرحله به درخشش بازیکنانی مثل او به طور ویژه ای نیاز دارد.

1471