عصبانیت ستاره 65 میلیون یورویی بارسلونا از عملکردش

عصبانیت ستاره 65 میلیون یورویی بارسلونا از عملکردش

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا یکی از خریدهای تابستانی بزرگ بارسلونا بود ولی او تا به اینجای فصل حداقل در امر گلزنی موفق عمل نکرده است.

به گزارش فوتبالی، در تابستان امسال بارسلونا توانست رافینیا را از لیدزیونایتد با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو به خدمت بگیرد. رافینیا مورد توجه چلسی هم قرار داشت ولی در نهایت بارسا موفق تر عمل کرد. ستاره برزیلی به عنوان بال راست بازی می کند و هرچند در بازی دوستانه پیش فصل برابر رئال گلزنی کرد و نوید روزهای درخشانی داد ولی تا به اینجای فصل فقط یک گل رسمی زده و از این بابت ناراحت است.

رافینیا گفت: "وفق پیدا کردن با شرایط بارسا خوب پیش نمی رود و شرایط کمی سخت است. من مهاجم هستم و دوست دارم گلزنی کنم. تا به اینجا فقط یک گل رسمی زده ام و این کمی آزارم می دهد. تلاش می کنم خودم را با بارسا وفق بدهم اما اینکه در گلزنی موفق نبوده ام، شرایط را سخت کرده است. با این حال هم تیمی های بسیار خوبی دارم که به من کمک می کنند سریع تر بتوانم خودم را با بارسلونا وفق بدهم."

رافینیا در مورد کار زیر نظر ژاوی گفت: "ژاوی یک الگوی فوتبالی است و سال ها از بهترین های دنیا در پست خودش بود. او تلاش می کند ایده های خودش را در تیم پیاده کند. ما همیشه برای پیروزی بازی می کنیم و با ژاوی برای قهرمانی لالیگا، سوپرجام اسپانیا، لیگ اروپا و کوپا دل ری مبارزه خواهیم کرد. افسوس که از لیگ قهرمانان کنار رفتیم ولی برای جام‌های باقیمانده می جنگیم."

4416