بی‌صبری نویر برای دیدار حساس با پاریسن ژرمن

بی‌صبری نویر برای دیدار حساس با پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، بی تاب رسیدن روز بازی برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.

به گزارش فوتبالی، امروز قرعه کشی لیگ قهرمانان برگزار شد و بایرن مونیخ که در گروهی دشوار با اقتدار صدرنشین شده بود، حالا باید در دور بعدی نیز به مصاف پاری سن ژرمن آماده و پرستاره برود. 

مانوئل نویر، گلر بایرن، در واکنش به برخورد بایرن به پی اس جی گفت: "مشتاقانه منتظر مرحله یک هشتم نهایی هستیم و می دانیم که چالش سختی در انتظارمان است. ما خاطرات خوب و بدی از تقابل با پاریس داریم. در این بازی عملکرد دفاعی ما بسیار مهم خواهد بود، چون آنها قدرت تهاجمی فوق العاده ای دارند. اگر ما در این مسابقه در فرم خوبی باشیم و بتوانیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم، برتری کاملا ممکن است. ما مشتاقانه منتظر هر دو بازی هستیم. شانس دو تیم 50-50 است."

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، هم در واکنش به این قرعه سخت گفت: "شانس دو تیم برای صعود 50-50 است. دو بازی بزرگ را خواهیم داشت. پی اس جی از بهترین تیم های دنیاست و بازیکنان بزرگی دارد. قطعا همه دوست داران فوتبال منتظر رسیدن روز بازی هستند. ما در مرحله گروهی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و بازیکنان عملکردشان فوق العاده بود. پاری سن ژرمن هم مثل ما در مرحله گروهی بی شکست بود. این تقابل همانی است که هواداران فوتبال می خواهند."