میرزاپور: شانس بیرانوند درون دروازه از سایر رقبا بیشتر است

میرزاپور: شانس بیرانوند درون دروازه از سایر رقبا بیشتر است

پایگاه خبری فوتبالی - ابراهیم میرزاپور درباره وضعیت تیم ملی پیش از مسابقات جام جهانی به گفت و گو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم میرزاپور پیشکسوت تیم ملی در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر گفت: آرزوی هر فوتبالیستی است که وقتی به تیم ملی کشورش دعوت می شود، بتواند در جام جهانی حضور پیدا کند. جام جهانی بزرگترین رویدادی است که می تواند به شناخته شدن و دیده شدن یک فوتبالیست کمک کند تا به تیم های مطرح جهان برسد. بنظرم گل هایی که در جام جهانی زده می شود یک حس و حال دیگری دارد و جام جهانی ۲۰۰۶ یکی از بهترین خاطرات ورزشی من بود.

پیشکسوت تیم ملی درباره سنگربان ایران در جام جهانی گفت: خدا را شکر الان چند دروازبان خیلی خوب داریم که در اردو تیم ملی هستند و همین آمادگی هم باعث می شود که رقابت بسیار خوبی داشته باشند تا بتوانند هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی در بالاترین سطح قرار بگیرند و بازی های خوبی را در جام جهانی به نمایش بگذارند. بنظرم شانس برای علیرضا بیرانوند، که دروازبان اول کشورمان بوده و در دوره گذشته هم بازی های خوبی به نمایش گذاشته نسبت به سایرین بیشتر است و می تواند بیشتر به تیم ملی ما کمک کند.

وی افزود: باید از زحماتی که آقای اسکوچیچ برای تیم ملی ما کشید تشکر کنم. تیم ملی ما توانست در حضور آقای اسکوچیچ راحت ترین حضور در جام جهانی را تجربه کند و برای او در ادامه مسیرش آرزو موفقیت می کنم. آقای کی روش با توجه به دو دوره حضور متوالی در جام جهانی، شناخت خوبی از فوتبال کشور ما و بازیکنان دارد و امیدوارم تجربه کی روش در این مسابقات به ما کمک کند.

میرزاپور در پایان گفت: آرزوی همه هست که بازی های قابل قبولی به نمایش بگذاریم و به دور بعد صعود کنیم. ما اصلا نباید به بازیکنان و کادرفنی فشار و استرس وارد کنیم، که ما باید حتما به دور بعد صعود کنیم. شما الان نگاه کنید تیم خوبی مانند ایتالیا اصلا حضور ندارد و حضور تیم ملی ما در این مسابقات باعث افتخار است. امیدوارم بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم و راهی دور بعد شویم.

۷۷۶۸