یورگن کلوپ و کابوسی به نام تیم‌های مادریدی

یورگن کلوپ و کابوسی به نام تیم‌های مادریدی

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2022/23 انجام شد و در یک حساس ترین و جذاب ترین قرعه ها، رئال مادرید و لیورپول قرار است با هم روبرو شوند و باید دید که در این جدال چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ یک بار دیگر قرار است به عنوان سرمربی لیورپول با رئال مادرید بازی کند. کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول چهار بار با رئال مادرید روبرو شده است که دو تای آن مربوط به فینال های لیگ قهرمانان اروپا در سال های 2018 و 2022 بوده اند که لیورپول در هر دوی آن ها شکست خورده است و دو بازی دیگر هم مربوط به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 2020/21 بوده که لیورپول در یکی از آن بازی ها شکست خورد و دیگری را مساوی کرد و حذف شد.

کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول سه شکست 3 بر 1 و یک تساوی بدون گل مقابل رئال مادرید داشته است. یورگن کلوپ مقابل اتلتیکو مادرید هم آمار ضعیفی داشته است. به طور کلی از زمانی که یورگن کلوپ هدایت لیورپول را بر عهده گرفته است، آن ها فقط توسط باشگاه‌های مادریدی یعنی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده‌اند. لیورپول در سالی که با باشگاه های مادریدی روبرو نشد، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد که این قهرمانی مربوط به فصل 2018/19 است.

1471