رکورد ویژه‌ای که رونالدو مقابل بارسلونا دارد

رکورد ویژه‌ای که رونالدو مقابل بارسلونا دارد

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی پلی آف دور حذفی رقابت های لیگ اروپا برای فصل 2022/23 انجام شد و منچستر یونایتد و بارسلونا با هم روبرو شدند و بدین ترتیب باید دید که در این جدال که حساس ترین بازی مرحله پلی آف دور حذفی است چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، بازی بارسلونا و منچستر یونایتد از یک جنبه دیگر هم مهم است و آن هم این است که این بازی رویارویی دوباره کریستیانو رونالدو با بارسلونا است. رونالدو زمانی که در رئال مادرید بود، در ال کلاسیکو ها بار ها و بار ها با بارسلونا روبرو شده بود و از سوی دیگر در یوونتوس هم یک بار با بارسلونا روبرو شده است و اکنون در پلی آف لیگ اروپا هم یک بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا دارد.

اما رکورد ویژه ای که رونالدو مقابل بارسلونا دارد مربوط به این است که هیچ بازیکنی به اندازه او نتوانسته به بارسلونا گل بزند. رونالدو 20 گلِ زده مقابل بارسلونا در کارنامه خود دارد. از سوی دیگر رونالدو 14 گل در نیوکمپ زده است و هیچ بازیکنی نتوانسته به اندازه رونالدو در نیوکمپ گلزنی کند. رونالدو در 15 بازی در ورزشگاه نیوکمپ 14 گل به ثمر رسانده است و این رکورد ویژه را مقابل آبی و اناری پوشان ثبت کرده است.

1471