بهتاج: احتمالا اردوی امارات تراکتور لغو شود

بهتاج: احتمالا اردوی امارات تراکتور لغو شود

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست مدیرعاملی تراکتور در رابطه با مسائل پیرامون این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ایوب بهتاج دیشب میهمان یک برنامه ورزشی در شبکه استانی سهند بود و راجع به موارد مختلف پیرامون این باشگاه توضیح داد که به گزیده آن در این مطلب پرداخته‌ایم.

احتمالا اردوی امارات لغو شود

بهتاج در رابطه با شروع تمرینات سرخ‌پوشان اظهار داشت: از بیستم آبان اردوی خارجی ما در کشور ترکیه و شهر آنتالیا آغاز خواهد شد که از وضعیت دمایی خوبی برخوردار است. سعی می‌کنیم در این اردو تمرینات منظمی داشته باشیم و با تیم‌های خارجی و البته تیم‌های ایرانی که آن‌جا حضور دارند بازی دوستانه برگزار کنیم. اردوی امارات ممکن است لغو شود چرا که به خاطر جام جهانی کشورهای عربی نزدیک به قطر در شلوغ‌ترین وضعیت خود قرار دارند.

جدایی کاوه با پرداخت پول؟ صحیح نیست

ایوب بهتاج در واکنش به این سوال که آیا رضایی می‌تواند با پرداخت مبلغی در نیم فصل از این تیم جدا شود و آیا این ادعا صحیح است یا خیر نیز پاسخ داد: خیر چنین چیزی صحیح نیست. نمی‌خواهم راجع به یک بازیکن صحبت کنم و اسم یک بازیکن را بیاورم چرا که حساسیت‌ به وجود می‌آید ولی ولی وجود این بند را تکذیب می‌کنم.

پرسپولیس با نتیجه‌های یک بر صفر تیم‌های پایین جدول را می‌برد!

سرپرست سرخ‌پوشان در رابطه با استراتژی این باشگاه نیز چنین پاسخ داد: میانگین امتیازی ما باید بیش از دو امتیاز در هر بازی باشد تا بتوانیم در بین سه تیم برتر جدول جای بگیریم. ما نتایج را به صورت سه بازی بررسی می‌کنیم و طبق همین الگو می‌بینیم که در سه بازی اول که کادرفنی شناختی از فوتبال ایران نداشتند بدترین نتیجه خود را گرفته‌ایم. ما به هشت تیم نیمه دوم جدول نباید باختی بدهیم. شما اگر پرسپولیس را ببینید توانسته با نتایج یک بر صفر بر تیم‌های پایین جدول غلبه کند. ما نباید به ملوان امتیازی دهیم و باید این جریانات را اصلاح کنیم. شناختی که آقای بردیف از فوتبال ایران پیدا می‌کنند می‌تواند انتظارات را برآورده کند. نگاه ایشان هم به لیگ فعلی و هم آینده است و می‌خواهند نفراتی را به تیم تزریق کنند که سال‌ها بتوانند در این تیم بازی کنند.

با سیواس اسپور و پارتیزان آلبانی بازی دوستانه خواهیم داشت

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در پایان راجع به تیم‌هایی که با آن‌ها بازی دوستانه خواهند داشت نیز گفت: بازیها بعد از جام جهانی احتمالا با مسابقات جام حذفی شروع می‌شود و سپس لیگ برتر را خواهیم داشت و هدف ما این است بعد از اتمام ۴ بازی باقی مانده جزو چهار تیم بالای جدول باشیم و مطمئنا تلاشمان را مضاعف خواهیم کرد. در اردوی ترکیه با باشگاه سیواس اسپور که قهرمان حذفی این کشور نیز شده و تیم پارتیزان آلبانی بازی دوستانه خواهیم داشت. با تیم‌های ایرانی که به ترکیه خواهند آمد نیز بازی خواهیم کرد و صحبت‌هایی شده و اردوی خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.

1997