بریتانیایی افسرده تراکتور به العهد لبنان پیوست!(عکس)

بریتانیایی افسرده تراکتور به العهد لبنان پیوست!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لی هری اروین مهاجم اسکاتلندی سابق تراکتور به تیمی از لیگ برتر لبنان پیوست.

به گزارش فوتبالی، لی هری اروین جزو اولین خریدهای پر سر و صدای زنوزی برای تراکتور بود. مالک متول تبریزی در اولین سال خرید این تیم اقدام به خرید سرمربی و بازیکن از بازار بریتانیا گرفت و توانست با جان توشاک ولزی، آنتونی استوکس ایرلندی، هری فورستر انگلیسی و لی اروین اسکاتلندی به توافق رسیده و پای آن‌ها را به تبریز باز کند.

اما هر کدام از نفرات فوق با داستانی متفاوت سرانجام خوبی در تراکتور نداشتند و اروین نیز از این موضوع مستثنا نیست. مهاجم اسکاتلندی با اینکه در بازی برابر ذوب‌آهن در تبریز هت‌تریک کرده و دل تی‌تی‌ها را ربود، خیلی زود ساز جدایی کوک کرد و پس از رفتن به مرخصی دیگر هرگز به تبریز برنگشت.

لی اروین برای عدم بازگشتش دلیل عجیبی تراشید و نامه‌ای پزشکی مبنی بر اینکه دچار افسردگی شدید شده است، رو کرد. در نهایت کش و قوس های باشگاه تراکتور و این بازیکن به جایی نرسید و اروین برای همیشه از تراکتور جدا شده و شکایت تبریزی‌ها هم به جایی نرسید.

مهاجم بریتانیایی که بعد از تراکتور به عضویت دو تیم اسکاتلندی درآمده بود، در آخرین تجربه خود پیراهن تیم هاکا فنلاند در لیگ برتر این کشور را می‌پوشید که امروز در حساب اینستاگرامی خود ضمن خداحافظی از این تیم، خبر از پیوستنش به تیم العهد لبنان داد.

العهد جزو تیم‌های پرافتخار لیگ برتر لبنان محسوب می‌شود که هشت بار فاتح لیگ برتر این کشور شده و اروین در دومین تجربه آسیایی خود به این تیم پیوسته و باید دید چه سرانجامی در جمع زرپوشان تیم شهر بیروت خواهد داشت.

1997