طرح؛ جدال طارمی و ستاره آرژانتینی در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

طرح؛ جدال طارمی و ستاره آرژانتینی در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم های مختلف رقبای خود را شناختند و اکنون باید دید که پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر و تعطیلی رقابت های باشگاهی، اوضاع تیم ها برای ادامه مراحل لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از قرعه های ویژه، مربوط به رویارویی اینتر و پورتو است. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو عملکرد خوبی در این فصل داشته است و اکنون به همراه تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار است به مصاف اینتر برود. از آن جایی که طارمی در جام جهانی هم قرار است برای تیم ملی ایران بازی کند، عملکرد او به طور ویژه ای برای هواداران ایرانی فوتبال زیر نظر خواهد بود.

اینتر در خط حمله خود یک ستاره آرژانتینی دارد که بسیار مطرح و نام آشنا است؛ لوتارو مارتینز. اکنون صفحه 433 که از معروف ترین صفحات مربوط به دنیای فوتبال در شبکه های اجتماعی است یک طرح ویژه منتشر کرده است که در آن جدال طارمی و لوتارو مارتینز را در بازی اینتر و پورتو در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپای 2022/23 می بینیم. باید دید که در مستطیل سبز در جدال این دو بازیکن چه اتفاقاتی رخ می دهد.

1470