مهینی: باید سخت کار کنیم تا موفق شویم

مهینی: باید سخت کار کنیم تا موفق شویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال دختران گفت: هیچ شناختی از تیم های اردن و نپال نداریم.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال دختران  پس از هم گروهی تیم ملی نوجوانان ایران با تیم های اردن و نپال در مرحله اول رقابت های قهرمانی زیر 17 سال آسیا گفت: نمی توانم بگویم که در گروه آسانی قرار داریم، چون در این رده سنی بازیکنان بطور مرتب استعدادیابی و آموزش داده می شود. اما با توجه به اینکه در یک گروه سه تیمی قرار گرفتیم، شانس صعودمان نسبت به گروه های چهارتیمی بیشتر است.

وی در ادامه اضافه کرد: در سال های گذشته تیم های جوانان و نوجوانان ما با تیم های نپال و اردن بازی کردند. در تلاش هستیم فیلم بازیهای جدید این دو تیم را بگیریم و آنها را ارزیابی و آنالیز کنیم. بازی با تیم های عربی همیشه برای ما سخت بوده است. نپال نیز تیم خوبی هست و نمی توان آن را دست کم گرفت و اصلا نمی توان گفت تیمی در این مرحله ضعیف است. آنچه مسلم است برای اینکه موفق شویم باید سخت کار کنیم.

مهینی افزود: ما می خواهیم از گروه خود بالا بیاییم. من به همراه کادرم هدفمان این است به سخت ترین شکل ممکن کار کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. برهمین اساس درخواست بازیهای تدارکاتی با تیم های شرق آسیا و عربی را به فدراسیون دادیم.

سرمربی تیم ملی زیر 17 سال دختران در پایان اظهار داشت: اولین اردوی انتخابی را از 18 تا 21 آبان ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می کنیم. همچنین دومین اردوی انتخابی را از بین بازیکنانی که در مناطق لیگ نوجوانان کشور حضور دارند از 27 تا 30 آبان ماه انجام خواهیم داد و سومین اردوی انتخابی را از منتخبین این دو اردو و بازیکنان منتخب تیم ملی نوجوانانی که سال گذشته در مسابقات کافا حضور داشتند، انتخاب خواهیم کرد.

لازم به توضیح است،تیم ملی زیر 17 سال دختران کشورمان در گروه H با تیم های نپال و اردن همگروه است و رقابت های این گروه از 2 تا 10 اردیبهشت ماه سال 1402 به میزبانی اردن برگزار می شود.

5960