حسینی:‌ شب و روز برای صعود تیم ملی تلاش می‌کنیم

حسینی:‌ شب و روز برای صعود تیم ملی تلاش می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سید حسین حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: هدف تیم ملی صعود از مرحله گروهی و شاد کردن مردم ایران است و شب و روز تلاش می کنیم.                                   

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:‌ در این مدت تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم واقعا نظم و انضباطی تیم خیلی خوبی در اردو حکفرما بوده است.

وی افزود: همه هدف و تلاش‌مان این است که بتوانیم از گروه صعود کنیم. شب و روز برای این هدف زندگی، تمرین و تلاش می‌کنیم ولی گروه سختی داریم با این حال تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که مردم خوشحال شوند.  

دروازه‌بان ملی‌پوش  تیم استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است در لیست نهایی جام‌جهانی حضور داشته باشد،‌ گفت: این به نظر کادر فنی برمی‌گردد تمام تلاشم را می‌کنم در لیست نهایی باشم فقط می‌توانم بگویم تمرین می‌کنم و بقیه به نظر کادر فنی بستگی دارد. 

حسینی در خصوص اینکه چه شناختی از حریفان تیم ملی در جام‌جهانی دارد، گفت:‌در این مدت که به مینی‌کمپ می‌آمدیم هم تمرین می‌کردیم و هم فیلم بازی تیم‌ها را می‌دیدیم. آنالیز خیلی خوبی در این مدت انجام شده و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم امیدوارم بتوانیم در جام‌جهانی موفق باشیم. 

وی در مورد اینکه نیکاراگوئه رده‌بندی خوبی در فیفا ندارد و این بازی را چگونه می‌بیند، عنوان کرد: به نظر من رده‌بندی مهم نیست مهم این است که بتوانیم قبل از رفتن بازی دوستانه داشته باشیم و کارهایی که کادر فنی می‌خواهد را بتوانیم به نحو احسن انجام بدهیم.

5960