مدافعی که با سر شکسته 90 دقیقه بازی و کلین‌شیت کرد

مدافعی که با سر شکسته 90 دقیقه بازی و کلین‌شیت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - چارلی کرسول مدافع میلوال با چشمانی کاملا کبود بازی مقابل هال سیتی را به پایان رساند آن هم در حالی که بازی دو تیم با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، کرسول 20 ساله به صورت قرضی از لیدز به میلوال در لیگ دسته دوی انگلیس ملحق شده است که  برخورد شدیدی با اسکار استوپینان بازیکن هال سیتی داشت. استوپینان به خاطر خطای خشنی که داشت و برخورد کف پایش به صورت مدافع حریف، از زمین اخراج شد.

همه انتظار داشتند که کرسول تعویض شود اما محصول اکادمی لیدز به بازی ادامه داد. در حقیقت کرسول با وجود شرایط سخت خود توانست به تیمش کمک کند تا کلین شیت ارزشمندی را داشته باشد. کرسول در پایان بازی پیامی در بخش استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و صورتش را پس از این برخورد شدید به نمایش گذاشت. وی با انتشار یک سلفی نوشت:"عاشق این بازی هستم."

استوپینان به علت محرومیت بازی بعدی تیمش مقابل کاردیف سیتی را از دست خواهد داد. باید دید که آیا کرسول با وجود این مصدومیت و این برخورد شدید می تواند در بازیهای آینده میلوال حضور پیدا کند یا نه.

لیام سرمربی هال سیتی در مورد این برخورد گفت:" فکر نمی کنم که استوپینان عمدا بازیکن مقابلش را زده باشد چرا که او هیچ دیدی نسبت به بازیکن حریف نداشت و قصد ضربه عمدی را نداشت."

4125