کنایه سنگین یک آرسنالی به اومیانگ پس از دربی لندن

کنایه سنگین یک آرسنالی به اومیانگ پس از دربی لندن

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل ماگالیائش مدافع آرسنال پس از گلزنی در بازی تیمش و چلسی و کسب پیروزی ارزشمند برای توپچی ها در پیامی توییتری به طور غیرمستقیم به پیر امریک اوبامیانگ کنایه زد و نوشت:" مشکل شخصی وجود ندارد. لندن قرمز است."

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ ستاره سابق آرسنال پیش از بازی یکشنبه در استمفوردبریج  به بی تی اسپورت گفته بود: آرسنال، مشکل شخصی وجود ندارد. من برگشتم، من آبی هستم، آماده ام. به پیش."

در حقیقت به نظر می رسید که اوبامیانگ قصد داشت که با این صحبت ها حسابی بازی را داغ کند اما در نهایت شب بدی را با شکست در مقابل تیم سابقش داشت. ارسنال با گل گابریل ماگالیائش پیروز شد که این مدافع در پایان بازی تصمیم گرفت که زخمی که زده بود را عمیق تر کند و با یک توییت پاسخ مهاجم گابونی را داد.

اوبامیانگ شب خوبی مقابل هم تیمی های سابقش را نداشت. این مهاجم فقط هشت بار توپ را لمس کرد و در دقیقه 64 تعویض شد. سال گذشته این ستاره 33 ساله به علت اختلاف با آرتتا از آرسنال کنار گذاشته شد ان هم در حالی که پیش از آن کاپیتان تیم بود. در نهایت اوبامیانگ قراردادش را با لندنی ها فسخ کرد و به بارسلونا ملحق شد اما دوران حضورش در نیوکمپ خیلی کوتاه بود و در تابستان به  استمفوردبریج رفت.

4125