رکورد جالبی که دمبله در بارسلونا ثبت کرده است

رکورد جالبی که دمبله در بارسلونا ثبت کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته سیزدهم از رقابت های لالیگا بارسلونا و آلمریا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را بارسلونا با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان رساند و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، عثمان دمبله در این بازی عملکرد خوبی برای بارسلونا داشت و موفق شد یکی از گل های آبی و اناری ها را که گل اول بازی بود به ثمر برساند. در حقیقت حرکت زیبای عثمان دمبله و هنرنمایی او بود که قفل دروازه آلمریا را باز کرد و بدین ترتیب بارسا توانست بر حریف خود غلبه کند. گل دوم بارسا را در این بازی فرنکی دی یونگ به ثمر رساند.

عثمان دمبله در دقیقه 48 دروازه آلمریا را باز کرد تا در این بازی برای بارسلونا گلزنی کرده باشد. عثمان دمبله هر وقت برای بارسلونا گل زده است، این تیم شکست نخورده است. در واقع عثمان دمبله این رکورد جالب را در بارسلونا دارد که هر گاه پایش به گلزنی در یک بازی باز شود، آبی و اناری ها آن بازی را نمی بازند.

بارسلونا در 34 بازی که عثمان دمبله گلزنی کرده است، 28 برد و 6 تساوی داشته است و بدین ترتیب دمبله در بازی مقابل آلمریا هم این رکورد ویژه خود را ادامه داد.

1471