آنچلوتی و رویارویی با تیمی که همیشه آن را برده است

آنچلوتی و رویارویی با تیمی که همیشه آن را برده است

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (دوشنبه) در این هفته از رقابت های لالیگا از ساعت 23:30 به وقت ایران، رئال مادرید و رایو وایکانو در ورزشگاه ترسا ریورو به مصاف هم می روند و باید دید که شاگردان کارلو آنچلوتی در این بازی چه نتیجه ای به دست خواهند آورد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه بارسلونا موفق شد آلمریا را شکست دهد، اکنون آبی و اناری پوشان به طور موقت صدرنشین جدول لالیگا شده اند و رئال مادرید اگر می خواهد دوباره صدر جدول رقابت های لالیگا را پس بگیرد، باید بتواند در این بازی به پیروزی برسد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در بازی های قبلی خود مقابل رایو وایکانو همواره پیروز میدان بوده است و در واقع رایو وایکانو تیمی است که رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی همیشه موفق شده آن را شکست دهد. آنچلوتی تاکنون 6 بار با رایو وایکانو روبرو شده است و در هر 6 بازی پیروز میدان بوده است.

تیم آنچلوتی در این 6 بازی که مقابل رایو وایکانو به پیروزی رسیده، 18 گل زده، 4 گل دریافت کرده و 3 کلین شیت داشته است. در واقع آنچلوتی هم در دوره اول حضورش در رئال مادرید تمام بازی ها مقابل رایو وایکانو را برد و هم در فصل گذشته موفق شد این تیم را شکست دهد.

1470