پیام قاطع آرسنال به منچسترسیتی پس از پیروزی در دربی لندن؛ اگر می‌توانی ما را بگیر

پیام قاطع آرسنال به منچسترسیتی پس از پیروزی در دربی لندن؛ اگر می‌توانی ما را بگیر

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در دیدار خارج از خانه مقابل چلسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا بار دیگر صدر جدول را از منچسترسیتی پس بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و آرسنال از ساعت 15:30 به وقت تهران در استادیوم استمفورد بریج مقابل هم صف آرایی کردند. روز گذشته منچسترسیتی با پنالتی دقیقه 90+5 توانست فولام را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و موقتا به صدر جدول صعود کند و توپچی‌های لندن برای بازپس گرفتن جایگاه خود، مجبور به کسب 3 امتیاز در ورزشگاه رقیب دیرینه خود بودند. 

در نیمه اول آرسنال با 61% مالکیت توپ، کاملاً نبض بازی را در اختیار داشت و چند بار می‌توانست توسط گابریل ژسوس و مارتینلی دروازه ادوارد مندی را باز کند، اما هر دفعه ناکام می‌ماندند. در آن سمت نیز مثلث هجومی چلسی نیز توانست کار خاصی از پیش ببرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم نیز آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و این بار در دقیقه 63، ارسال زیبای بوکایو ساکا در دهانه دروازه با اشاره گابریل ماگالائش به گل اول بازی تبدیل شد تا آرسنال در استمفورد بریج پیش بیافتد. پس از این گل نیز آرسنالی‌ها باز هم عقب نکشیدند، ولی این بازی دیگر گلی نداشت تا آرسنال با پیروزی 1-0 به صدر جدول بازگردد. 

4416