طلسم بازیکن تیم ملی بعد از ۳ ماه شکسته شد

طلسم بازیکن تیم ملی بعد از ۳ ماه شکسته شد

پایگاه خبری فوتبالی- طلسم بازیکن تیم ملی فوتسال ایران برای سفر به اسپانیا سرانجام شکست و این بازیکن فردا به تیم واین آلبالی در لیگ اسپانیا اضافه می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که از اواسط مردادماه با باشگاه واین آلبالی اسپانیا به توافق رسیده بود، طی سه ماه گذشته به دلیل مشکلات ویزا و خروج از کشور نتوانست به اسپانیا سفر کند. این مشکل سرانجام بعد از گذشت حدود ۹۰ روز برطرف شد و بازیکن تیم ملی ایران بامداد فردا راهی اسپانیا می‌شود. 

باشگاه واین آلبالی امروز با انتشار پیامی خبر داد احمدعباسی بعد از پروازی نزدیک به ۱۲ ساعت، به والدپناس می‌رسد و عصر فردا (دوشنبه) در تمرین این تیم حاضر خواهد شد.

خبرنگار مهر روز گذشته خبر داده بود که این بازیکن در انتظار دریافت بلیت پرواز به اسپانیا است که این مشکل هم برطرف شده است.

احمدعباسی این فصل در تیم گیتی پسند حضور داشت و بعد از دریافت پیشنهاد واین آلبالی، در هفته ششم از این تیم جدا شد تا به لیگ اسپانیا برود. 

این بازیکن نه تنها امکان حضور در تمرینات پیش فصل آلبالی را از دست داد بلکه حتی در هفت هفته ابتدایی لیگ فوتسال اسپانیا غایب بود. احمدعباسی در شرایطی به واین آلبالی اضافه می‌شود که این تیم روز جمعه این هفته در دیداری حساس در جزیره مایورکا، به مصاف پالما می‌رود. 

حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن دیگر ایران عضو تیم پالما هستند و آنها هم نخستین فصل حضورشان در لیگ اسپانیا را تجربه می‌کنند.

5960