واکنش جالب هالند پس از زدن گل پیروزی مقابل فولام: یکی از پراسترس‌ترین لحظات زندگیم!

واکنش جالب هالند پس از زدن گل پیروزی مقابل فولام: یکی از پراسترس‌ترین لحظات زندگیم!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی اعتراف کرد که در هنگام زدن ضربه پنالتی مقابل فولام، استرس و اضطراب بسیار زیادی کشیده. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته از چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی و فولام مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت سیتیزن‌ها با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند. در ابتدا خولین آلوارز برای سیتی گلزنی کرد، اما اخراج کانسلو در دقیقه 26 باعث شد تا تیم گواردیولا ده نفره شود و در دقیقه 28 آندریاس پریرا حساب کار را یک بر یک مساوی کرد. بازی تا آخرین لحظه با نتیجه تساوی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 90+5 ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی گل پیروزی را برای مدافع عنوان قهرمانی به ثمر رساند. 

به نقل از سایت گل، هالند در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتس گفت: "چه حسی دارم؟ فوق العاده. من برای پنالتی استرس زیادی کشیدم. راستش را بگویم، آن صحنه یکی از پراسترس ترین لحظات زندگی‌ام بود، اما خوشحالم که پایان زیبایی داشت. مشخص است که برای پنالتی در لحظات پایانی، استرس زیادی کشیدم، اما وقتی گلزنی کردم، همه چیز زیبا شد. یک هفته مصدوم بود و زدن این گل و کسب 3 امتیاز واقعا برایم مهم بود."

با این پیروزی سیتی موقتا به صدرجدول صعود کرد و باید منتظر بازی حساس امروز آرسنال در زمین چلسی باشد.

4416