واکنش ستاره چلسی به تقابل با آرسنال و هم‌تیمی‌های سابقش

واکنش ستاره چلسی به تقابل با آرسنال و هم‌تیمی‌های سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - پیرامریک اوبامیانگ ستاره گابنی چلسی اذعان کرد که کاملاً آماده تقابل با آرسنال و هم تیمی‌های سابقش است. 

به گزارش فوتبالی، امروز از ساعت 15:30 به وقت تهران، تیم‌های چلسی و آرسنال از چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم استمفوردبریج مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. نکته جالب توجه این بازی، تقابل اوبامیانگ با تیم سابقش است. در ژانویه گذشته اوبامیانگ هنوز کاپیتان آرسنال بود، اما بعد از جدالی که با میکل آرتتا داشت، دیگر نتوانست برای توپچی‌های لندن به میدان برود و به صورت رایگان به بارسلونا پیوست و پس از 6 ماه حضور در نیوکمپ، با مبلغ 12 میلیون پوند به چلسی رفت. 

به نقل از سایت بی تی اسپورت، اوبامیانگ در خصوص دربی لندن گفت: "بله، بازی بسیار هیجان انگیزی در انتظار ماست. همچنین می‌دانید که آرسنال در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد. من قبلاً در این تیم بودم و قطعا خاطرات زیادی از حضور در آرسنال در ذهنم حک شده و حتی خاطرات خوشی از بازی کردن در مقابل چلسی دارم، اما حالا همه چیز فرق می‌کند. اما امیدوارم بتوانیم برنده این بازی شویم. در مقابل هواداران خودی بازی می‌کنیم و هدف ما تنها کسب پیروزی و خوشحال کردن هواداران است. هفته بزرگی در انتظار ماست."

4416