با رفتن پیکه راه برای آمدن ستاره پرتغالی به بارسلونا باز می‌شود؟

با رفتن پیکه راه برای آمدن ستاره پرتغالی به بارسلونا باز می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه شب گذشته آخرین بازی دوران حرفه ای خود را برگزار کرد و بدین ترتیب به طور رسمی از بارسلونا خداحافظی کرد و کفش هایش را آویخت.

به گزارش فوتبالی، با رفتن جرارد پیکه از بارسلونا اکنون جا برای آمدن بازیکنان جدید باز می شود چرا که با رفتن جرارد پیکه اکنون ظرفیت مالی بارسلونا قدری باز تر می شود و آبی و اناری ها می توانند خرید های جدید انجام دهند.

بارسلونا در تابستان گذشته به دنبال جذب برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچستر سیتی بود اما اتفاقات به شکلی رقم خورد که در نهایت بارسلونا نتوانست این بازیکن را جذب کند. البته آبی و اناری پوشان هنوز بیخیال برناردو سیلوا نشده اند و همچنان به دنبال جذب او هستند.

به گفته روزنامه اسپورت، خروج پیکه راه را برای برناردو باز می کند. ایده مدیریت ورزشی جذب برناردو سیلوا در ژانویه آینده است، جدایی پیکه به بارسا آزادی مالی بیشتری داد، حال تنها متقاعد کردن منچسترسیتی برای فروش هافبک پرتغالی باقی مانده است.

لاپورتا و ژاوی در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل روی قرارداد با سیلوا یا مسی تمرکز دارند، اما انتقال برناردو راحت تر از بستن قرارداد با مسی است. برای جذب مسی، بارسا باید با تمام توان به سراغ پاریسن ژرمن برود.

1470