اولین جام ستاره سابق رئال مادرید در آمریکا با گلزنی در دقیقه 128

اولین جام ستاره سابق رئال مادرید در آمریکا با گلزنی در دقیقه 128

پایگاه خبری فوتبالی - فیلادلفیا یونیون و لس آنجلس اف سی پس از 36 بازی در این فصل، روز شنبه دوئلی به مدت 128 دقیقه را داشتند که پایانی دیوانه وار در انتظار این دو تیم بود.

به گزارش فوتبالی، فینال MLS در حالی برگزار شد که فیلادلفیا در دقیقه 124 گلزنی کرد اما گرت بیل در دقیقه 128 گل تساوی را برای لس آنجلس اف سی زد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت یکی از بزرگترین فینال های تاریخ فوتبال آمریکا با پیروزی لس آنجلس اف سی در ضربات پنالتی به پایان رسید. 

جان مک کارتی بازیکن اهل فیلادلفیا که در تیم لس آنجلس اف سی توپ می زند، در این بازی از روی نیمکت وارد زمین شد و در مقابل تیم سابقش درخشید. مک کارتی دو ضربه پنالتی را گرفت تا به لس آنجلس اف سی کمک کند تا برای اولین بار فاتح لیگ آمریکا شود. بدین ترتیب لس آنجلس اف سی که با چهره هایی نظیر کیلینی و گرت بیل خودش را تقویت کرده بود، توانست به شگفتی ساز لیگ آمریکا تبدیل شود و جام را بالای سر ببرد.

در حالی که فیلادلفیا تصور می کرد با گل دقیقه 124 قهرمانی خود را قطعی کرده است، اما بازی طور دیگری پیش رفت. بازی در وقت 90 دقیقه ای با تساوی دو بر دو به اتمام رسید که دو تیم در وقت اضافه هر کدام یک گل زدند تا نتیجه سه بر سه شود. لس آنجلس اف سی در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. 

4125