شب پرحادثه ژیرو؛ وارد زمین شد، گل زد و اخراج شد!

شب پرحادثه ژیرو؛ وارد زمین شد، گل زد و اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم از رقابت های سری آ ایتالیا، در ورزشگاه سن سیرو میلان و اسپتزیا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را میلان با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه داد و هر سه امتیاز این دیدار خانگی را به سختی به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، چهره ویژه این بازی اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان بود به طوری که او در این بازی همه چیز را تجربه کرد؛ از ورود به عنوان یار تعویضی تا دریافت کارت زرد و سپس گلزنی و دریافت کارت زرد دوم و اخراج از زمین مسابقه!

در این بازی سرمربی میلان از ابتدا به اولیویه ژیرو بازی نداده بود و او را روی نیمکت نشانده بود و بدین ترتیب ژیرو وقتی وارد زمین شد که میلان نیاز به گل داشت. در حقیقت گل اول بازی را تئو هرناندز برای میلان در دقیقه 21 به ثمر رساند اما دنیل مالدینی که پسر مالدینی معروف است، در دقیقه 59 بازی را یک بر یک مساوی کرد.

در دقیقه 72 اولیویه ژیرو به جای دیووک اوریگی وارد زمین شد تا بدین ترتیب میلان به دنبال بازگشت به بازی و زدن گل دوم و کسب هر سه امتیاز باشد. ژیرو عملکرد خوبی داشت و در دقیقه 89 گل دوم میلان را زد. او در دقیقه 83 کارت زرد اول خود را گرفته بود و در دقیقه 90 کارت زرد دوم خود را هم گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.

1470