عکس؛ ورود پیکه و پسرانش به ورزشگاه نیوکمپ برای بازی خداحافظی

عکس؛ ورود پیکه و پسرانش به ورزشگاه نیوکمپ برای بازی خداحافظی

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی با سابقه بارسلونا به ایستگاه پایانی دوران حرفه ای خود رسیده است و بازی بارسا مقابل آلمریا آخرین بازی دوران حرفه ای او خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف آلمریا می رود و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای به دست می آید و اوضاع برای آبی و اناری پوشان به چه شکل پیش می رود.

این بازی یک بازی ویژه برای جرارد پیکه است چرا که او در 35 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. پیکه با انتشار یک پیام توییتری از بارسلونا خداحافظی کرد و اکنون مقابل آلمریا آخرین بازی دوران حرفه ای خود را انجام می دهد.

جرارد پیکه برای آخرین بازی دوران حرفه ای خود با دو پسرش یعنی میلان و ساشا وارد ورزشگاه نیوکمپ شده است و بدین ترتیب پسر های او شاهد آخرین لحظات حضور جرارد پیکه در مستطیل سبز خواهند بود.

پیکه از سال 2008 در بارسلونا حضور داشته است و تبدیل به یک عنصر ثابت در ترکیب این تیم شده بود اما در فصل جاری عملکرد او افت کرده بود و دقایق کمی به او می رسید و در نهایت تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

1470