تغییر نسلی که به طور کامل در خط حمله رئال مادرید اتفاق افتاد

تغییر نسلی که به طور کامل در خط حمله رئال مادرید اتفاق افتاد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این فصل خط حمله ای جوان داشته است که این خط حمله جوان در بازی های مختلف درخشان ظاهر شده است و نشان داده که نسل جدید خط حمله رئال مادرید به طور کامل شکل گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید تا پیش از تابستان 2018 در خط حمله خود به شدت به کریستیانو رونالدو وابسته بود و فوق ستاره پرتغالی بار اصلی گلزنی تیم را بر دوش می کشید. اما پس از جدایی او از رئال مادرید، بار گلزنی در رئال مادرید و پیشبرد اهداف خط حمله بر دوش کریم بنزما افتاد. بنزما در این مدت این نقش را به خوبی ایفا کرده است و فصل گذشته اوج درخشش بنزما بود به طوری که او هم آقای گل لالیگا شد و هم آقای گل لیگ قهرمانان اروپا. بنزما با عملکرد خوب خود توانست توپ طلا را به دست بیاورد.

در این فصل کریم بنزما مصدومیت هایی داشته است و همین مصدومیت ها موجب شده تا او نتواند مثل فصل آمار بالایی داشته باشد. اما خط حمله رئال مادرید به کار خود ادامه داده است.

وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و فدریکو والورده سه مهاجم ویژه رئال مادرید در این فصل بوده اند که توانسته اند با درخشش ویژه خود تغییر نسل را در خط حمله رئال مادرید رقم بزنند.

در واقع از سال 2018 بنزما مهمترین بازیکن در خط حمله و گلزن رئال مادرید بوده است. همه اینها در این فصل تغییر کرد، مثلث رودریگو، والورده و وینیسیوس 25 گل به ثمر رسانده اند.

1470