مسیر عجیب صید پرحاشیه گواردیولا: پیوستن به لیگ دسته چهارم ترکیه!

مسیر عجیب صید پرحاشیه گواردیولا: پیوستن به لیگ دسته چهارم ترکیه!

پایگاه خبری فوتبالی - سینان کورت 26 ساله در سال 2014 عنوان نابغه فوتبال آلمان را داشت.

به گزارش فوتبالی، سینان در ان زمان در سن 18 سالگی در بروسیا مونشن گلادباخ توپ می زد و بازیکن با استعدادی بود که باشگاه های زیادی برای خریدنش تلاش می کردند. بایرن مونیخ یکی از مشتریان این بازیکن بود که پس از چندین ماه تلاش انتقالش را نهایی کرد. باواریایی ها برای خریدنش سه میلیون یورو پرداختند. برخی سینان را با مارکو رویس مقایسه می کردند.  سینان قرار بود که زیر نظر گواردیولا در آکادمی بایرن رشد کند. این بازیکن قراردادی چهار ساله امضا کرد و گلادباخ نیز او را به "عدم وفاداری" متهم کرد.

در آن زمان خیلی ها تصور می کردند که سینان کورت قرار است که به یکی از ستارگان اینده فوتبال اروپا تبدیل شود. او در تمرینات تیم بزرگسالان بایرن در کنار روبن و لواندوفسکی شرکت کرد. اما دوران سینان در بایرن چندان موفق نبود. این بازیکن فقط 44 دقیقه زیر نظر گواردیولا در بایرن مونیخ داشت و در ژانویه 2016 با نیم میلیون یورو به هرتابرلین فروخته شد.

در آن زمان کادر فنی هرتا به شدت از این بازیکن انتقاد کردند و او را فاقد استانداردهای لازم به خصوص از نظر بدنی دانستند. سینان در سال 2019 با اتمام قراردادش به صورت رایگان از هرتا جدا شد و راهی لیگ دسته دوی اتریش شد. این بازیکن یک سال بدون تیم بود تا این که به یک تیم محلی آلمان رفت و بعد از آن به تیم نیترا در اسلواکی رفت و تا ژولای 2021 در این تیم حضور داشت. سینان در یک سال و نیم اخیر بدون تیم بود و حالا به تیم کارامان در لیگ دسته چهارم ترکیه ملحق شده است. خودش می گوید که سخت تلاش می کند تا به روزهاش اوجش برگردد!

4125