کنایه گواردیولا به صحبت‌های اخیر زلاتان

کنایه گواردیولا به صحبت‌های اخیر زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پاسخ صحبت های اخیر زلاتان ایبراهیموویچ را داد که گفته بود که شخصیت پپ به شکلی است که مانع از آن می شود که هالند بتواند در این باشگاه رشد کند. ایبراهیموویچ پیش از آن هم در یک کتاب از گواردیولا انتقاد کرده بود و مدعی شده بود که در بارسلونا با او بدرفتاری شده است و گواردیولا یکی از مقصران این مسئله بوده است.

زلاتان در انتقاد اخیرش از گواردیولا گفته بود:" ایا گواردیولا می تواند باعث بهتر شدن هالند شود؟ به غرور و شخصیت گواردیولا بستگی دارد که اجازه بدهد که هالند بزرگ تر از او بشود یا نه. به من یا سایر بازیکنانش که اجازه نمی داد که بزرگ تر از او باشیم."

گواردیولا در پاسخ به صحبت های زلاتان به تمسخر مهاجم سوئدی پرداخت و گفت:" حق دارد، کاملا حق دارد. در این باشگاه و در این تیم، شخصیت من فراتر از هر بازیکن و هر شخصیتی است.  خوشحال نمی شوم که ارلینگ سه گل بزند و همه نگاه ها به او باشد. در این حد حسود هستم. صادقانه بگویم که خیلی حسود هستم. به او می گویم:"ارلینگ، لطفا بیشتر از این گل نزن تا سان و دیلی میل به جای تو در مورد من صحبت کنند و فقط از من صحبت کنند. حق با زلاتان است، کاملا من را می شناسد. شاید بتواند که کتابی دیگر در این باره بنویسد."

4125