رسمی شد/ نکونام به تیم ملی نمی‌رود

رسمی شد/ نکونام به تیم ملی نمی‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام پیشنهاد کارلوس کی‌روش برای حضور در تیم ملی را رسما رد کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از ابهامات چند هفته گذشته فوتبال ایران، حضور یا عدم حضور جواد نکونام سرمربی فولادی‌ها به عنوان دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش در تیم ملی بود که این مربی بالاخره با انتشار پستی در اینستاگرامش به شایعات و گمانه‌زنی‌ها پایان داد.

نکونام در پست اینستاگرامی خود ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در جام جهانی اعلام کرد: " گرچه پیش از این بارها باشگاه فولاد خورستان، مخالفتش با پیوستن من به تیم ملی را اعلام کرده بود، لازم می‌دانم شخصا موضوع را پایان‌یافته اعلام کنم. از کارلوس کی‌روش عزیز، سرمربی بادانش و محترم تیم ملی و نیز آقای مهدی تاج، رییس فدراسیون و دیگر اعضای هیات رئیسه فدراسیون تشکر می‌کنم که نیمکت پرافتخار تیم‌ملی را به من پیشنهاد دادند.تصور می‌کنم که ادامه بحث درباره حضورم در تیم ملی، نه به نفع این تیم است و نه به نفع فولاد. برای من فولاد خوزستان مثل تیم ملی خواهد بود."

پیش از این گفته می‌شد این احتمال وجود دارد که تعطیلی حدودا دوماهه لیگ برتر از یکطرف و نتایج ضعیف فولاد در چند هفته اخیر از طرف دیگر، شاید باعث شود که مدیران فولاد نهایتا به جدایی موقت نکونام از این تیم رضایت دهند اما حالا نکونام – که در چند وقت اخیر ترجیح داد درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال سکوت کند – موضعش را در این زمینه، به صورت شفاف اعلام کرده است.

7655